Regulamin zamawiania usługi zdjęcia simlocka w serwisie e-simlock.com.pl obowiązujący od dnia 16.10.2013 r.
§1. Realizacja usługi.
1. Realizacją usługi zdjęcia zajmuje się firma „Haasta” Marzena Kosna z siedzibą w Radomiu, przy ulicy Bielicha 75, NIP: 9541737886 , REGON: 670130548 zwana w dalszej części regulaminu usługodawcą.
2. Usługa zdjęcia simlocka możliwa jest tylko i wyłącznie dla modeli telefonów podanych na stronie e-simlock.com.pl
3. Usługodawca zobowiązany jest do przekazania klientowi przedmiotu usługi, zgodnie z parametrami, podanymi podczas składania zamówienia.
4. Usługodawca zobowiązany jest do dostarczenia klientowi kodów odblokowujących/odblokowania w terminie określonym na stronie produktu. W przypadku marek Apple, Sony i Nokia dni wolne, święta oraz weekendy nie wliczają się do terminu realizacji.
5. Usługodawca z przyczyn niezależnych może anulować zamówienia. W przypadku anulowania zamówienia klient zostanie o tym poinformowany drogą mailową, a cała uiszczona opłata zostanie zwrócona za pomocą metody, którą została wybrana podczas składania zamówienia.
6. Termin zrealizowania usługi w wyjątkowych przypadkach może się wydłużyć. W takiej sytuacji klient niezwłocznie zostanie poinformowany o o nowym terminie.
7. Usługodawca zastrzega, że usługa zdjęcia simlocka zakończy się powodzeniem tylko w przypadku, gdy wcześniej do telefonu (dla którego zostało złożone zamówienie) nie były wpisywane inne, złe kody odblokowujące.
8. W sytuacji gdy wcześniej do telefonu (dla którego zostało złożone zamówienie) były wpisywane inne, złe kody odblokowujące, Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za niepowodzenie odblokowania, a klientowi nie przysługuję zwrot kosztów.
§2. Płatności
1. Obsługą szybkich płatności zajmują się firmy Dotpay.eu Ltd., prowadząca serwis dotpay.pl oraz PayPal (Europe) S.à r.l. & Cie.
2.Usługa zostanie zrealizowana po wcześniejszym uiszczeniu opłaty zgodnej z ceną podaną w cenniku.
3. Opłaty za zamówioną usługę można dokonać za pomocą systemu DotPay, PayPal lub tradycyjnego przelewu internetowego na firmowe konto usługodawcy podane w dziale kontakt.
4. Wszystkie ceny podawane są w złotówkach i zawierają podatek VAT 23%.
§3. Reklamacje
1. Każdy klient e-simlock.com.pl w przypadku niedziałającego kodu ma 30 dni na złożenie reklamacji.
2. Podstawą do złożenia reklamacji jest nagranie krótkiego materiału video, na którym zawarte są:
- numer IMEI telefonu, widoczny po wpisaniu sekwencji *#06#.
- moment wpisywania kodów wraz z informacją o niepowodzeniu.
3. Link do materiału video wraz z reklamacją należy kierować na adres [email protected].
4. Reklamacje usługi powstałe nie z winy klienta (§1. pkt 8.) nie będą rozpatrywane będą rozpatrywane negatywnie.
5. Usługodawca zobowiązuje się rozstrzygnięcia reklamacji wciągu 14 dni roboczych.
6. Usługa poinformuje klienta o wyniku reklamacji drogą elektroniczną.