Często Zadawane Pytania

Często zadawane pytania

Rozwiń i zwiń pytania

Czy za zdjęcie simlocka się płaci?

We accept the following methods of payment – Mastercard, Visa, Visa Debit and PayPal.

Ile

Payment is charged immediately after security checks from your bank issuer and Captiva have been authorized.

W jakim czasie realizowana jest usługa?

We will send you an acknowledgement email on successful completion of an order on the site. This email will detail the order that you have placed and will give you an order reference number. We would advise you to keep this email safely as you will need your order reference number for any further queries which you may have. Failure to provide us with an order reference number on request will result in a delay with your enquiry. Once your order has been accepted and dispatched to you we will send you a confirmation email.

Jak otrzymam kod?

Please contact us if you do not receive an acknowledgement email and we will make sure it is not a problem with our system. Acknowledgement emails are generated and sent automatically once an order has been successfully completed. You may need to check your mailbox as it may be treating our emails as spam or junk mail and you should check your spam or junk mail folders to make sure they have not gone directly to this location. You may also need to ensure that all of the details entered are correct, please pay particular attention to your payment card details, email address and delivery addresses.

The item/size I ordered is out of stock. Why was it on the website?

All items are subject to availability. Generally, if an item is showing on our website then it is available to order. However, during busy periods we may be in a position where we cannot supply an item or there may be an unexpected delay in despatch. Our system does not record individual size quantities, if you order several items in the same size you may experience a slight delay. If this is the case, we will let you know as soon as possible and will offer to substitute the item for another item of similar style/colour/ size or we will offer a refund.

How long will my order take to be processed?

We endeavour to process orders as quickly as possible as we know how exciting it is to get your order promptly, however please allow 24 – 72 working hours as a guide.

SZYBKA REALIZACJA
Czas jest bezcenny i dlatego za działanie naszego serwisu odpowiada w pełni zautomatyzowany system, który pozwala na jak najszybsze wysłanie kodów simlocka.
WSPARCIE 24/7
Nasi pracownicy to pasjonaci branży GSM i są bardzo dobrze wyszkoleni w procedurach zdejmowania simlocka z telefonów. Służą pomocą przez 24 godziny na dobę, przed 365 dni w roku.
PROSTE INSTRUKCIE
Nasze instrukcje są proste i nie wymagają żadnych urządzeń i umiejętności. Zdjęcie simlocka za pomocą kodu jest tak proste, że bez problemu każdy sobie z tym poradzi.
GWARANCJA ZWROTU
Za płatności w naszej witrynie odpowiadają systemy DotPay i PayPal, które dają gwarancję zwrotu w przypadku niepowodzenia lub niewykonania usługi zdjęcia simlocka.

O e-Simlock

e-Simlock to szybka, tania, wygodna i najbardziej skuteczna usługa zdejmowania simlocka. Dzięki nam Twój telefon stanie się zupełnie wolny. Ściąganie simlocka bez przepłacania w komisach i bez wychodzenia z domu - ONLINE.

Al. Grzecznarowskiego 2 lok. 102
Radom, 26-600
Polska

e: info@e-simlock.com.pl
tel: 48 537 653 383
gg: 48854984

Top
Loading...