najszczestsze-pytania-simlock

NAJCZĘŚĆIEJ ZADAWANE PYTANIA

Ile kosztuje zdjęcie simlocka?

Koszt zdjęcia simlocka jest zależny od marki telefonu oraz sieci. Przy każdym produkcie widnieje informacja z ceną.

Jak dłługo muszę czekać na kod/zdjęcie simlocka?

Czas na otrzymanie kodu/zdjęcia simlocka jest zależny od marki telefonu oraz sieci. Przy każdym produkcie widnieje informacja na temat realizacji zamówienia.

W jaki sposób otrzymam kod/informację o odblokowaniu?

Kody oraz informacja o zdjęciu simlocka wysyłane są drogą mailową na adres podany podczas składania zamówienia.

W jaki sposób mogę opłacić zamówienie?

Przyjmujemy tylko płatności online. Za zamówienie można zapłacić jedną z 3 opcji:
– tradycyjny przelew na konto,
– PayPal – płatności kartą Visa, Mastercard,
– DotPay (szybkie płatności z obsługą ponad 20 banków oraz kart kredytowych i BLIK).

Czy mogę załacić SMS-em za kod/zdjęcie simlocka?

Niestety nasz sklep nie obsługuje płatności SMS.

Czy mogę wycofać złożone zamówienie?

Jeżeli zamówienie nie zostało jeszcze opłacone i nie jest w trakcie realizacji to można z niego zrezygnować.

Czy po zdjęciu simlocka stracę gwarancję?

Jest to jedyna oficjalna metoda zdjęcia simlocka, dzięki której telefon nie traci gwarancji.

Co w przypadku gdy nie dostanę kodu?

W przypadku braku kodu dokonujemy 100% zwrotu wpłaconej  kwoty.

Skąd wziąć numer IMEI, ID Provider or PRD?

Numer IMEI wyświetla się na ekranie telefonu po wpisaniu sekwencji *#06#

ID Provider znajduje się na naklejce na pudełku i zaczyna od nazwy modelu np. 6030X-2ARGPL3

Nr PRD znajduje się na naklejce pod baterią i ma następujący format: PRD-44244-083

Jak sprawdzić status mojego zamówienia?

Status zamówienia można sprawdzić na stronie STATUS ZAMÓWIENIA